ریڈ ایپل کا خواب" — ایک امریکی لوک کہانی
یہ کہانی ہے ایلی نامی ایک نوجوان کی، جو انیسویں صدی کے آخر میں امریکہ کے ایک چھوٹے سے قصبے میں رہتا تھا۔ اس کے پاس صرف ایک سیب کا درخت تھا — اور ایک بڑا خواب۔
پہلا قدم: مسئلے میں موقع تلاش کرنا
ایک سال، موسم سخت آیا، اور اکثر کسانوں کی فصل برباد ہو گئی۔ مگر ایلی کا درخت سرخ، چمکدار سیبوں سے لد گیا۔ اس نے سوچا، "لوگوں کو سیب کھانے سے زیادہ، امید کی ضرورت ہے۔"
لوگوں نے خریدنا شروع کیا، کچھ نے جمع کیے، کچھ نے تحفے دیے — اور ایلی کا "ریڈ ایپل" ایک مقامی علامت بن گیا۔
دوسرا قدم: برانڈ بنانا، صرف بیچنا نہیں
تیسرا قدم: پھیلاؤ اور رسک
ایلی کو نیویارک سے ایک تاجر کی آفر آئی: "ہم تمہارے سیب ملک بھر میں بیچنا چاہتے ہیں، مگر تمہیں معیار برقرار رکھنا ہو گا، اور سپلائی بڑھانی ہو گی۔"
اس نے آس پاس کے کسانوں کو شامل کیا، سب نے اپنے درخت لگائے، ایلی نے ریڈ ایپل کارپوریشن بنائی — اور وہ قصبہ امریکہ کے بہترین سیب برآمد کرنے والوں میں شامل ہو گیا۔
سبق:
امریکی لوک دانش ہمیں سکھاتی ہے کہ:
-
ہر بحران میں ایک موقع چھپا ہوتا ہے،
-
برانڈ وہ ہے جو دل کو چھو لے، صرف آنکھ کو نہیں،
-
اور کامیاب وہی ہوتا ہے جو خطرہ مول لینے سے نہیں ڈرتا۔
کوئی تبصرے نہیں:
ایک تبصرہ شائع کریں