اتوار، 27 جولائی، 2025

نیتن یاہو کے بارے میں پیشگوئیاں





 نیتن یاہو کے بارے میں یہودی، مسیحی اور سیاسی پیشگوئیاں

نیتن یاہو، اسرائیل کی سیاست کا سب سے نمایاں اور متنازع ترین کردار، صرف ایک سیاستدان نہیں بلکہ ایک خاص "صیہونی ایجنڈے" کی علامت بھی بن چکا ہے۔ بعض یہودی انتہاپسند، عیسائی ایوینجلسٹ اور سیاسی مبصرین اسے آخری زمانے کی پیشگوئیوں سے منسلک کرتے ہیں۔ یہ مضمون انہی دعووں کا تحقیقی جائزہ پیش کرتا ہے،
یہودی روایات میں نیتن یاہو کا مقام: یہودی عقائد میں "مشیح" (Messiah)
کے ظہور کی دو بڑی اقسام بیان کی گئی ہیں: i. مشیح بن یوسف (Mashiach ben Yosef): جس کے متعلق توراتی روایات میں ہے کہ وہ بنی اسرائیل کے دشمنوں کے خلاف جنگ کرے گا اور شہید ہوگا۔ اس کا ذکر تلمود میں آتا ہے:
"The Messiah son of Joseph will come first, fight the wars of the Lord, and die in battle"
بعض شدت پسند یہودی حلقے نیتن یاہو کو اسی مشیح بن یوسف کے طور پر دیکھتے ہیں جو ہیکل کی دوبارہ تعمیر اور دجالی دور کی راہ ہموار کرے گا۔
ii. یہودی تنظیم “Temple Institute” کا مؤقف: Temple Institute نے 2018 میں دعویٰ کیا کہ وہ ہیکلِ سلیمانی کی تعمیر کے لیے "تیار" ہیں، اور ان کے مطابق نیتن یاہو جیسے مضبوط لیڈر اس منصوبے کو عملی جامہ پہنا سکتے ہیں۔
عیسائی ایوینجلسٹ پیشگوئیاں: ایوینجلسٹ عیسائی عقیدہ رکھتے ہیں کہ
اسرائیل کی مضبوطی حضرت عیسیٰ علیہ السلام کی واپسی کی علامت ہے۔
تیسرا ہیکل (Third Temple)
کی تعمیر لازمی ہے۔
نیتن یاہو اس راہ کے "منتخب رہنما" ہیں۔
حوالہ:
پادری John Hagee ، جو "Christians United for Israel" کے بانی ہیں، نے کہا: "Netanyahu is fulfilling biblical prophecy — he is God's chosen defender of Israel before the Messiah comes again."
(Source: CUFI Annual Conference, 2019)
دیگر پیشگوئیاں:
ایوینجلسٹ مصنف Hal Lindsey نے اپنی کتاب The Late Great Planet Earth (1970)
میں دعویٰ کیا کہ: "The reestablishment of Israel and the leadership of bold men will lead to Armageddon."
یہ دعویٰ نیتن یاہو کی موجودگی سے جوڑا جا رہا ہے۔
نیتن یاہو اور “Greater Israel” کا نظریہ:
نیتن یاہو کے بیانات میں بارہا یہودا اور سامریہ (West Bank) کو اسرائیل کا ابدی حصہ قرار دیا گیا ہے۔
"We will never uproot another settlement. It is time to apply Israeli sovereignty."
(Netanyahu speech, Ma'ale Adumim, 2017)
Thomas Friedman (NYT columnist)
لکھتے ہیں:
“Netanyahu is not merely a political leader — he’s a messianic nationalist.”
(NYT, March 2019)
سیاسی مقاصد:
ایران کا مقابلہ
عرب ممالک سے تعلقات (Abraham Accords)
مسجد اقصیٰ پر قبضہ کی راہ ہموار کرنا
اسلامی نقطۂ نظر اور نیتن یاہو: اسلامی تعلیمات میں نیتن یاہو جیسے کرداروں کو باطل کے سپاہی اور دجال کے ایجنڈے کے کارندے کہا گیا ہے:
قرآن سے استدلال: "وَلَا يَزَالُونَ يُقَاتِلُونَكُمْ حَتّىٰ يَرُدُّوكُمْ عَن دِينِكُمْ إِنِ اسْتَطَاعُوا"
(البقرہ: 217)
"یہ لوگ تم سے ہمیشہ لڑتے رہیں گے تاکہ تمہیں تمہارے دین سے پھیر دیں اگر وہ ایسا کر سکیں۔"
علامہ اقبال کی پیشگوئی: "یہودی دماغ، عیسائی تلوار، اور ہنڈی زبان کا امتزاج دنیا کی سب سے خطرناک سازش ہے۔"
(اقبال نامہ، حصہ دوم)
5. نیتن یاہو کا مستقبل اور عالمی تباہی کا خطرہ: نیتن یاہو کے ادوارِ حکومت:
1996–1999, 2009–2021 , 2022 تا حال
بار بار اقتدار میں واپس آنا نیتن یاہو کی ذاتی تشہیر کرنے والے اس کو ما فوق الفطرت واقعہ قرار دینے کی کوشش کرتے ہیں۔
اسرائیلی تجزیہ نگار Ben Caspit لکھتے ہیں:
"Netanyahu is addicted to power because he believes he has a divine mission."
(Book: The Netanyahu Years, 2017)
نیتن یاہو کی ذاتی تشہیر کرنے والے ثابت کرنے کی کوشش کرتے ہیں کہ :
نیتن یاہو محض ایک سیاسی شخصیت نہیں بلکہ یہودی پیشگوئیوں کا ممکنہ کردار، عیسائی ایوینجلسٹ عقائد کا مرکز ، صیہونی منصوبوں کا ترجمان ہے
جبکہ دنیا بھر کے لوگوں کا ماننا ہے کہ نیتن یاہو باطل نظام کا نمائندہ بن چکا ہے۔ دنیا بھر کے مذہبی علماء ، سیاسی پنڈت ، تاریخ دان اور حالات حاضرہ پر نظر رکھنے والے بتاتے ہیں کہ ایک طرف پروپیگنڈہ کی بھرمار ہے اور دوسری طرف مکافات عمل کی دنیا ہے ۔ فلسطین سے باہر پیدا ہونے والے ، اپنی اصلی شناخت کو چھپا کر نیتن یاہو کا نام استعمال کرنے والے ، معصوم بچوں کے قاتل ، مظلوموں کا پانی اور خوراک بند کرنے والے ، اور سر عام قانون کی دھجیاں آڑانے والے کا انجام دنیا کے سامنے آنے والے ہے ۔ چراغ سحر کی لو بجھنے سے پہلے زیادہ ہو جاتی ہے ۔ بیمار موت سے فوری پہلے تندرست ہو جاتا ہے ۔ اور ظالم انجام سے قبل ظلم کی انتہاوں کو چھونے کی کوشش کرتا ہے ۔ یہی تاریخ کا سبق ہے اور یہی دیوار بخت پر تحریر ہے ۔

سورہ رعد آیت 11







اسرائیل کے قیام کے ساتھ ہی دنیا کے مختلف مذہبی، سیاسی اور فکری حلقوں میں اس کے انجام کے بارے میں بحث شروع ہو گئی۔ سوال یہ اٹھتا ہے کہ کیا اسرائیل کا وجود دائمی ہے یا اس کے زوال اور تباہی کے متعلق کچھ پیشگوئیاں موجود ہیں؟ کیا مذہبی کتب، اسلامی احادیث، اور عالمی واقعات کی روشنی میں اسرائیل کے انجام کا کوئی خاکہ موجود ہے؟ اس تحقیقی مضمون میں ان تمام پہلوؤں کا غیر جانبدارانہ اور جامع جائزہ لیا گیا ہے۔
 اسلامی پیشگوئیاں اور احادیث
 قرآنِ کریم میں بنی اسرائیل کا انجام
سورۃ بنی اسرائیل (الاسراء) آیت 4-7:
"ہم نے بنی اسرائیل کو کتاب میں خبردار کر دیا تھا کہ تم زمین میں دو بار فساد برپا کرو گے اور بہت بڑی سرکشی کرو گے۔"
علمائے تفسیر کے مطابق
پہلی مرتبہ فساد: حضرت داؤدؑ اور سلیمانؑ کے بعد، ان کی نافرمانیوں کی صورت میں۔
دوسری مرتبہ فساد: قیامت کے قریب، جب وہ فلسطین میں دوبارہ اکٹھے ہوں گے۔
قرآن ان دونوں فسادات کے بعد سزا اور تباہی کا ذکر کرتا ہے۔
 حدیثِ نبویﷺ: "یہودیوں کے خلاف آخری جنگ"
مشہور حدیث
"قیامت اس وقت تک نہیں آئے گی جب تک مسلمان یہودیوں سے نہ لڑیں۔ مسلمان یہودی کو قتل کرے گا، یہاں تک کہ یہودی درخت یا پتھر کے پیچھے چھپے گا، اور وہ درخت یا پتھر کہے گا: اے مسلمان! اے عبداللہ! یہ یہودی میرے پیچھے چھپا ہے، آ کر اسے قتل کر."
— (صحیح مسلم: 2922)
یہ حدیث اس بات کی طرف اشارہ کرتی ہے کہ یہود کا زوال ایک فیصلہ کن جنگ کے ذریعے ہوگا، اور مسلمان اس جنگ میں کامیاب ہوں گے۔ کئی مفسرین اس کو فلسطین میں آخری معرکے (ملحمہ) سے جوڑتے ہیں۔
 یہودی روایات میں اسرائیل کا زوال
یہودیوں کی اپنی کتابوں میں بھی اسرائیل کے زوال کے اشارے ملتے ہیں
تلمود اور زہوَر (Kabbalistic کتابیں) 
میں بیان ہے کہ
"اگر بنی اسرائیل خدا کے احکام سے روگردانی کریں گے، تو سرزمین انہیں قید و تباہی کا مزہ چکھائے گی۔"
کچھ یہودی علما، خاص طور پر نتورے کارتا
 (Neturei Karta)
 جیسے گروہ، اسرائیل کے قیام کو "الہی لعنت" قرار دیتے ہیں کیونکہ ان کے مطابق:
"بغیر مسیح
 (Messiah)
 کی آمد کے اسرائیل کا قیام خدا کی نافرمانی ہے۔"
 عیسائی پیشگوئیاں اور ایوانجیلیکل نظریہ
کچھ عیسائی فرقے، خاص طور پر
 Evangelicals
، مانتے ہیں کہ
اسرائیل کا قیام آخری زمانے کی ایک "علامت" ہے۔
وہ سمجھتے ہیں کہ اسرائیل کو قائم ہونا ہے تاکہ آخرکار دجال کا خروج ہو، اور پھر حضرت عیسیٰؑ واپس آ کر دجال کو شکست دیں۔
اس نظریے کے مطابق اسرائیل کی تباہی حضرت عیسیٰؑ کی آمد ثانی کے بعد ہو گی۔
 صیہونی منصوبہ اور خود اسرائیلی تشویش
صیہونی خود جانتے ہیں کہ اسرائیل کا قیام مصنوعی، غیر فطری اور مسلسل خطرات سے گھرا ہوا ہے۔
اسرائیلی ماہرین خود کہتے ہیں کہ
"اگر اسرائیل اگلی 50 سالوں تک عالمی طاقتوں کی مدد کے بغیر زندہ رہتا ہے، تو یہ ایک معجزہ ہو گا۔"
اسرائیلی دانشور یُوال نواح حراری 
(Yuval Noah Harari)
 کا قول
"اسرائیل کی بقا صرف طاقت پر ہے، جیسے ہی یہ طاقت کمزور ہو گی، وجود بھی خطرے میں ہو گا۔"
 عالمی جغرافیائی حقائق اور اسرائیل کی ناپائیداری
اسرائیل جغرافیائی لحاظ سے نہایت محدود، محصور اور دشمنوں سے گھرا ہوا ہے۔
اس کی داخلی آبادی میں مذہبی، لبرل، روسی، افریقی، اور عرب یہودیوں کے درمیان شدید اختلافات ہیں۔
فلسطینی مزاحمت، ایران، حزب اللہ، اور دیگر مزاحمتی تحریکیں اسرائیل کے وجود کو ہر وقت چیلنج کرتی ہیں۔
حالیہ عالمی رجحانات اور اسرائیل کا زوال
عالمی سطح پر اسرائیل کی مخالفت بڑھ رہی ہے 
(BDS Movement
یورپ میں احتجاج، اقوام متحدہ کی رپورٹس)۔
نوجوان یہودی بھی اسرائیل کی پالیسیوں سے متنفر ہو رہے ہیں۔
امریکی حمایت کمزور ہو رہی ہے، اور مستقبل میں اسرائیل کو تنہا کیے جانے کا خطرہ بڑھ رہا ہے۔
نتیجہ: کیا اسرائیل کا زوال یقینی ہے؟
 اسلامی نکتہ نظر سے:
اسرائیل کا انجام تباہی ہے، جیسا کہ قرآن اور احادیث میں ذکر ہے۔
 یہودی مذہبی نکتہ نظر سے:
بغیر مسیح کے قیام کو لعنت سمجھا جاتا ہے، اور زوال کا اندیشہ موجود ہے۔
 عالمی سیاسی منظرنامے سے
اسرائیل ایک ناپائیدار ریاست ہے جو عسکری قوت اور بیرونی امداد پر قائم ہے — جیسے ہی یہ سہارے چھنے، زوال قریب ہو گا۔
مسلمانوں کو جذبات سے ہٹ کر علم، اتحاد، سفارت، میڈیا اور عسکری سطح پر بیداری لانا ہو گی۔ اسرائیل کا زوال دعاؤں اور انتظار سے نہیں، بلکہ دانائی اور حکمت پر مبنی جدوجہد سے ممکن ہے۔ کیونکہ اللہ کی سنت یہ ہے:
"إِنَّ اللَّهَ لَا يُغَيِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّىٰ يُغَيِّرُوا مَا بِأَنفُسِهِمْ"
(الرعد: 11)


ہفتہ، 26 جولائی، 2025

جھوٹ کی دیوار پر کھڑی ریاست — اسرائیل



جھوٹ کی دیوار پر کھڑی ریاست

دنیا کی بہت سی ریاستیں تاریخی حادثات کا نتیجہ ہوتی ہیں، کچھ قوموں کی جدوجہد سے وجود میں آتی ہیں، اور کچھ طاقتوروں کے کاغذی فیصلوں سے جنم لیتی ہیں۔ لیکن ایک ریاست ایسی بھی ہے، جو قیام سے لے کر آج تک جھوٹ کی بنیاد پر قائم ہے۔ وہ ریاست ہے: اسرائیل۔
اسرائیل کا قیام صرف ایک سیاسی فیصلہ نہیں، بلکہ ایک مربوط جھوٹ کا تسلسل ہے — جو تاریخ، مذہب، قانون، اخلاق، اور میڈیا کی چادر میں لپیٹ کر دنیا کو دکھایا گیا۔
صیہونیت کے بانیوں نے ایک جھوٹ پر بنیاد رکھی:
"A land without a people for a people without a land"
یعنی ’’ایسی زمین جو خالی ہو، ایسی قوم کے لیے جو بے گھر ہو۔‘‘
یہ دعویٰ اس وقت کیا گیا جب فلسطین کی زمین پر لاکھوں عرب باشندے — مسلمان، مسیحی اور یہودی — صدیوں سے آباد تھے۔ 1880 کی دہائی میں فلسطینی عرب اس سرزمین کی 95 فیصد آبادی تھے۔ لیکن صیہونی منصوبہ سازوں نے ان سب کی موجودگی کو نظر انداز کر دیا، گویا وہاں کوئی تھا ہی نہیں۔
1917
 میں برطانوی حکومت نے بالفور اعلامیہ کے ذریعے فلسطین میں یہودیوں کے لیے "قومی گھر" کا وعدہ کیا — ایسی زمین کا وعدہ، جو نہ ان کی تھی، نہ خالی، اور نہ برطانیہ کو دینے کا اختیار تھا۔
1948 
میں جب اسرائیل کو ایک ریاست کی حیثیت دی گئی، تو دنیا نے اسے "آزادی" کہا، مگر فلسطینیوں کے لیے وہ دن نَکبہ (تباہی) کا آغاز تھا۔
تقریباً سات لاکھ فلسطینیوں کو بے دخل کیا گیا، 500 سے زائد دیہات و شہر مٹا دیے گئے۔ اور جب پوچھا گیا کہ یہ لوگ کہاں گئے؟ تو کہا گیا: "وہ خود چلے گئے!"
اسرائیل کی تاریخ میں ہر جنگ کو "دفاعی جنگ" قرار دیا گیا — چاہے وہ
 1956
 میں مصر پر حملہ ہو،
 1967
 کی قبضہ گیری ہو، یا آج کا غزہ پر چڑھائی۔
دراصل یہ وہی ریاست ہے، جو پہلے حملہ کرتی ہے، پھر دنیا کے سامنے اپنی مظلومیت کا ڈھول پیٹتی ہے۔
فلسطینی اگر پتھر اٹھائیں تو "دہشت گرد"، اسرائیلی اگر ٹینک چلائیں تو "دفاعی اقدام"۔
صیہونی بیانیہ صرف بندوق سے نہیں، کیمرے اور قلم سے بھی چلتا ہے۔
مغربی میڈیا کا رویہ یہ ہے کہ اسرائیل جب ظلم کرے تو خبریں بنیں:
"Clashes between Palestinians and Israeli forces..."
یعنی "جھڑپیں ہوئیں"، نہ کہ "اسرائیل نے حملہ کیا"۔
معصوم بچوں کے جنازے
 "Colleteral Damage"
 بن جاتے ہیں اور انسانی حقوق محض رپورٹس کی زینت۔
اسرائیل کے قیام کو الہامی حق قرار دینا ایک دھوکہ ہے۔
یہ دعویٰ کیا جاتا ہے کہ تورات میں خدا نے یہ زمین بنی اسرائیل کو دی تھی، حالانکہ خود بہت سے یہودی علما مثلاً
 Neturei Karta
 اس ریاست کو مذہب کی توہین سمجھتے ہیں۔
اسلامی عقیدہ بھی یہی ہے کہ زمین صرف ان لوگوں کو دی جاتی ہے جو عدل، امن، اور تقویٰ کے راستے پر ہوں  نہ کہ ظلم، نسل پرستی اور قتل عام کے۔
اقوامِ متحدہ کی کئی قراردادیں اسرائیل کو غیر قانونی بستیوں، قبضے اور انسانی حقوق کی خلاف ورزیوں کا مرتکب ٹھہراتی ہیں۔
لیکن یہ کیسی ریاست ہے جو ہر قانون سے بالاتر ہے؟
کیسا انصاف ہے کہ عالمی عدالت میں عام مجرم تو کھینچا جاتا ہے، لیکن اسرائیل کو پوچھنے والا کوئی نہیں؟
اسرائیل صرف ایک ریاست نہیں، یہ جھوٹ کا ایک مربوط نظام ہے:
ایک تاریخی جھوٹ: کہ یہ زمین خالی تھی
ایک اخلاقی جھوٹ: کہ فلسطینی خود ہجرت کر گئے
ایک قانونی جھوٹ: کہ طاقت ہی حق ہے
ایک مذہبی جھوٹ: کہ یہ خدا کی طرف سے دیا گیا ملک ہے
اور ایک انسانی جھوٹ: کہ اسرائیل جمہوریت ہے، ظلم نہیں
یہ سب جھوٹ ایک ایسی عمارت کی بنیاد بنے جو آج بھی فلسطینی لاشوں، ملبوں، اور آنکھوں میں سمٹے خوابوں پر کھڑی ہے۔
کیا ایسی ریاست، جو آغاز سے انجام تک جھوٹ پر قائم ہو، کبھی پائیدار ہو سکتی ہے؟
کیا ظلم کی دیوار پر کھڑی کوئی ریاست تاریخ کے سامنے سرخرو ہو سکتی ہے؟
اور کیا دنیا ہمیشہ خاموش تماشائی بنی رہے گی؟

جرمنی کا کفارہ




"قاتل کا کفارہ یا مفاد کا تقاضا؟ — جرمنی اور اسرائیل کا غیر معمولی رشتہ"

  جرمنی
ایک ایسا ملک جس نے بیسویں صدی کی سب سے بڑی انسانی نسل کشی کا ارتکاب کیا، آج اسی نسل کی قائم کردہ ریاست کا محافظ اور خیر خواہ بن کر دنیا کے سامنے کھڑا ہے۔ جرمنی اور اسرائیل کا تعلق ایک ایسا غیر معمولی سیاسی و اخلاقی مظہر ہے جسے بغیر تاریخی تجزیے کے سمجھنا ممکن نہیں۔
دوسری جنگ عظیم کے دوران، نازی جرمنی کے ہاتھوں ساٹھ لاکھ یہودیوں کو گیس چیمبرز، جبری مشقت، اور منظم قتل و غارت کے ذریعے ختم کیا گیا۔ اس قتل عام کو "ہولوکاسٹ" یا "شوآہ" کہا جاتا ہے، جس نے انسانی تاریخ کو شرمندہ کر دیا۔
جنگ کے خاتمے کے بعد جب جرمنی دو حصوں میں تقسیم ہوا، تو مغربی جرمنی  نے اس جرم کا اعتراف کیا اور خود کو عالمی سطح پر اخلاقی کفارے کے لیے پیش کیا۔
1948 
میں اسرائیل کے قیام کے بعد، 1952
 میں جرمنی اور اسرائیل کے درمیان لکسمبرگ معاہدہ ہوا، جس کے تحت جرمنی نے اسرائیل کو اربوں ڈالر کی مالی امداد دینے کا وعدہ کیا۔ ان رقوم سے اسرائیل نے ریلوے نظام، بجلی گھروں، ہاؤسنگ اسکیموں اور معیشت کی بحالی میں مدد حاصل کی۔
یہ جرمن رویہ بعض حلقوں میں اخلاقی کفارے کے طور پر سراہا گیا، لیکن بہت سے ناقدین نے اسے یہودی لابی کے سیاسی دباؤ اور مغربی بلاک میں اپنی جگہ بنانے کی اسٹریٹجک چال قرار دیا۔
2008
 میں چانسلر اینجیلا مرکل نے اسرائیلی پارلیمنٹ سے خطاب کرتے ہوئے کہا:
"اسرائیل کی سلامتی جرمنی کی ریاستی پالیسی کا لازمی جز ہے۔"
یہ جملہ معمولی نہیں، بلکہ یہ ظاہر کرتا ہے کہ جرمنی نہ صرف اسرائیل کی حمایت کرتا ہے، بلکہ اگر کبھی اسرائیل پر جنگ مسلط ہوئی تو جرمنی عملاً اس کے دفاع میں شامل ہو سکتا ہے۔ جرمن اسلحہ، ٹیکنالوجی، سائبر سیکیورٹی اور انٹیلیجنس میں اسرائیل کو مسلسل سہولت دے رہا ہے، جن میں ڈولفن کلاس آبدوزیں شامل ہیں جو ایٹمی ہتھیار لے جانے کی صلاحیت رکھتی ہیں۔
یہ سوال آج بھی قائم ہے کہ آیا جرمنی کی اسرائیل نوازی واقعی ندامت اور توبہ پر مبنی ہے، یا یہ سیاسی و اقتصادی مفادات کا ایک لبادہ ہے؟
جرمنی یورپی یونین میں اسرائیل کا سب سے بڑا تجارتی ساتھی ہے۔
اسرائیل کی ٹیکنالوجی اور انٹیلیجنس مہارت جرمنی کے لیے اہم ہے۔
جرمنی کے اندر یہودی لابی اور امریکہ سے قریبی تعلقات کی خواہش بھی ایک بڑا عنصر ہے۔
جرمنی کی منافقت؟ فلسطین پر خاموشی کیوں؟
یہ وہ نکتہ ہے جہاں جرمنی کا دوہرا معیار سامنے آتا ہے۔
جرمنی جہاں ایک طرف ہولوکاسٹ کا پچھتاوا کرتا ہے، وہیں غزہ، مغربی کنارے، اور فلسطینی بستیوں میں اسرائیل کے مظالم پر یا تو خاموش رہتا ہے یا نرم لہجے میں متوازن موقف اختیار کرتا ہے۔
کیا فلسطینی بچے انسان نہیں؟ کیا اسرائیلی بمباری کے نیچے دبنے والے خاندان ہولوکاسٹ کے سائے میں دفن کیے جا سکتے ہیں؟
جرمن عوام کا بدلتا ہوا نظریہ
دلچسپ بات یہ ہے کہ جرمن حکومت کے برخلاف، عوامی رائے میں اسرائیل کی حمایت کم ہو رہی ہے۔ متعدد سروے ظاہر کرتے ہیں کہ جرمنی کی نئی نسلیں اسرائیل کی طرف غیر مشروط جھکاؤ کو ناانصافی تصور کرتی ہیں اور فلسطینیوں کے ساتھ اظہارِ یکجہتی بڑھ رہا ہے۔
جرمنی نے جو جرم کیا، اس کا کفارہ ادا کرنا لازم تھا۔ لیکن سوال یہ ہے کہ کیا ایک جرم کا کفارہ دوسروں پر ظلم کی چشم پوشی کے ذریعے ادا کیا جا سکتا ہے؟
جرمنی اگر واقعی "کبھی دوبارہ نہیں
" (Never Again)
 کے نعرے پر یقین رکھتا ہے، تو اسے فلسطین، شام، عراق، اور دیگر مظلوم اقوام کے حق میں بھی ویسا ہی واضح اور اخلاقی موقف اختیار کرنا ہوگا جیسا وہ اسرائیل کے لیے کرتا ہے۔
کیا جرمنی کا اسرائیل سے لگاؤ سچ کا اعتراف ہے یا عالمی طاقتوں کا دباؤ؟ فیصلہ قارئین خود کر سکتے ہیں

صیہونیت کا ارتقاء:




صیہونیت کا ارتقاء:
تحریر: دلپزیر احمد جنجوعہ
تاریخ کے صفحات میں کچھ تحریکیں ایسی ہوتی ہیں جو وقت کے ساتھ بدلتی نہیں بلکہ اپنے اندر کئی چہرے  اور روپ چھپائے ہوتی ہیں۔ صیہونیت 
ایسی ہی ایک تحریک ہے، جو مذہبی نعرے سے ابھری، سیاسی مقصد میں بدلی، اور بالآخر ایک جنگی نظریے میں ڈھل گئی۔
صیہونیت کا نام آج بھی دنیا بھر میں تنازع، نسل پرستی، اور جارحیت کی علامت کے طور پر لیا جاتا ہے۔ لیکن یہ ہمیشہ ایسی نہ تھی۔ اس کا آغاز کہاں سے ہوا؟ اس نے کس طرح عالمی حمایت حاصل کی؟ اور آج یہ کس رخ پر کھڑی ہے؟ آئیے اس ارتقائی سفر پر ایک نظر ڈالتے ہیں۔
 صیہون کیا ہے؟
لفظ "صیہون"
 (Zion)
 دراصل یروشلم کے قدیم پہاڑی علاقے کا نام ہے، جسے یہودیوں کے نزدیک روحانی مرکز کی حیثیت حاصل ہے۔
جب "صیہونیت" کی اصطلاح استعمال ہوئی، تو اس کا مطلب تھا: یہودیوں کی اپنے آبائی وطن (فلسطین) میں واپسی کی تحریک۔
لیکن یہ محض واپسی کی بات نہیں تھی، بلکہ ایک سیاسی نظریہ تھا جو جلد ہی ایک ریاست کے قیام کی بنیاد بن گیا۔
 مذہب سے بغاوت پر مبنی آغاز
حیرت کی بات یہ ہے کہ صیہونی تحریک کے بانی تھیوڈور ہرزل
 (Theodor Herzl)
 اور اس کے ساتھی مذہبی یہودی نہیں تھے، بلکہ وہ مغربی یورپ کے سیکولر، لبرل، اور قوم پرست یہودی تھے۔
ہرزل نے اپنی مشہور کتاب
 "Der Judenstaat"
(یہودی ریاست) 1896 میں لکھی، جس میں اس نے کہا:
"یہودیوں کو سیاسی و سماجی تعصب سے نجات دلانے کے لیے انہیں ایک علیحدہ ریاست درکار ہے۔"
یعنی یہ ایک پناہ گاہ کا تصور تھا، نہ کہ دینی حکم۔
یہی وجہ ہے کہ اس وقت کے بہت سے مذہبی یہودی علما نے اس تحریک کی مخالفت کی، کیونکہ وہ اسے "خدا کے فیصلے میں مداخلت" تصور کرتے تھے۔
 مغربی سامراج کی چھتری تلے
صیہونی تحریک کی عالمی شناخت اس وقت بنی جب اسے مغربی سامراجی طاقتوں کی پشت پناہی حاصل ہوئی:
1917
 میں برطانیہ نے بالفور اعلامیہ کے ذریعے فلسطین میں یہودیوں کے "قومی گھر" کے قیام کا وعدہ کیا — حالانکہ فلسطین نہ خالی تھا، نہ برطانیہ کی ذاتی جاگیر۔
صیہونی رہنما برطانوی اور فرانسیسی سفارت کاری کے ماہر بن گئے، اور انہوں نے بین الاقوامی ہمدردی کو سیاسی منظوری میں بدل دیا۔
 ہولوکاسٹ کے بعد اخلاقی جواز
دوسری جنگ عظیم اور ہولوکاسٹ کے بعد عالمی برادری، خاص طور پر یورپ، یہودیوں کے ساتھ ہمدرد ہو گئی۔ صیہونیوں نے اس موقع کو خوب استعمال کیا اور کہا:
’’ہمیں اپنی سرزمین دی جائے جہاں ہم محفوظ رہ سکیں۔‘‘
لیکن جس سرزمین کی بات کی جا رہی تھی، وہ فلسطینیوں کی تھی، جن کا اس قتل عام سے کوئی تعلق نہیں تھا۔
یوں ظلم کے ازالے کے نام پر ایک نئی قوم پر ظلم کا دروازہ کھول دیا گیا۔
 اسرائیل: صیہونیت کا سیاسی ظہور
1948
 میں جب اسرائیل قائم ہوا تو صیہونیت نے اپنی تکمیل کا پہلا ہدف حاصل کر لیا۔ لیکن اصل ہدف فلسطین پر مکمل کنٹرول تھا۔
صیہونیت نے صرف "وطن کی واپسی" کا خواب نہیں دیکھا تھا، بلکہ ایک نسلی برتری پر مبنی ریاست کا قیام چاہا تھا، جہاں صرف یہودی کو "حقِ حکمرانی" ہو۔
باقی اقوام — خصوصاً فلسطینی — اس تصور میں "غیر موجود" سمجھی گئیں۔
 جدید صیہونیت: ایک جارح نظریہ
آج صیہونیت محض ایک تحریک نہیں، بلکہ ایک نظامِ فکر بن چکا ہے:
یہ صرف فلسطین نہیں، پورے مشرقِ وسطیٰ کو اپنے کنٹرول میں لینے کا نظریہ رکھتا ہے۔
اس کا جدید چہرہ انتہاپسند مذہبی صیہونیت ہے، جو یہودی شریعت کو ریاستی قانون بنانا چاہتی ہے۔
یہ نظریہ آج غزہ، غرب اردن، اور القدس میں ظلم و بربریت کے ذریعے نافذ کیا جا رہا ہے۔
 عالم اسلام کی غفلت
صیہونیت کے ارتقاء کی داستان صرف یہودیوں کی چالاکی نہیں، مسلمانوں کی غفلت، تقسیم اور بے عملی کی بھی ایک المناک داستان ہے۔
عرب ریاستیں مفادات کے پیچھے لگیں، کبھی امریکہ کی گود میں، کبھی اقوام متحدہ کی قرار دادوں کی لوری میں۔
کچھ نے اسرائیل کو تسلیم کر کے "تاریخی سمجھوتہ" کیا، جبکہ اصل میں وہ نظریاتی شکست تھی۔
صیہونیت کا ارتقاء محض ایک قوم کی وطن واپسی کی داستان نہیں، بلکہ یہ مذہب کے لبادے میں چھپا ایک سیاسی منصوبہ ہے، جس نے فلسطین کو ملبے میں بدلا، انصاف کا منہ چڑھایا، اور عالمی ضمیر کو آزمائش میں ڈال دیا۔
اب سوال یہ ہے کہ کیا دنیا صیہونیت کے اس ننگے چہرے کو پہچانے گی؟
کیا مظلوم فلسطینیوں کی آواز کبھی اس شور میں سنی جائے گی؟
اور کیا اسلام کی امت خواب غفلت سے جاگے گی؟